Klachten over Krediet.nl
Uiteraard doen wij ons best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je echter toch niet tevreden? Dan vragen wij je dit aan ons te melden. Wij zullen dan proberen jouw probleem alsnog naar tevredenheid op te lossen.
Uiteraard doen wij ons best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je echter toch niet tevreden? Dan vragen wij je dit aan ons te melden. Wij zullen dan proberen jouw probleem alsnog naar tevredenheid op te lossen.
Ben je toch niet helemaal tevreden? Heb je een klacht over Krediet.nl? Dan vragen wij je dit aan ons te melden. Krediet.nl is telefonisch te bereiken op 0318 - 88 88 88 of per mail via lenen@krediet.nl.
Ook is het mogelijk om via onze website een klachtenformulier in te vullen en aan ons te verzenden. Wij zullen dan ons best doen je probleem alsnog op te lossen.
Vind je dat wij alsnog niet naar jouw tevredenheid hebben gereageerd op je klacht, dan kun je contact opnemen met de volgende onafhankelijke klachteninstantie:
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel: 0900-3552248 (10 eurocent per minuut)
E-mail: consumenten@kifid.nl
Website: www.kifid.nl
Kifid aansluitnummer Krediet.nl: 300.012307
De volledige klachtenprocedure is ook na te lezen in ons dienstverleningsdocument.
Wat zeggen klanten over onze dienstverlening?
1385 Klanten beoordelen Krediet.nl met een 4.9 uit 5 op Trustpilot
De eerste aanvraag verliep vlot. Maar aan de hand daarvan moesten tot 3x toe meer gegevens aanleveren en dat duurde steeds 2-4 dagen. Kan dat niet in de eerste aanvraag of tot max nog 1x uitvragen?
Snel, laagdrempelig bereikbaar, luisteren echt naar individuele situatie en omstandigheden, top service!
Profiteer nu van de laagste rente.
Vanaf 6,5% vaste rente bij Krediet.nl Offerte aanvragen